Metodele de livrare și costurile de transport sunt:
1. Prin curier rapid (Urgent Cargus, DPD, Fan Courier), pentru comenzile livrate pe teritoriul României. Pentru comenzi mai mici de 150 lei, taxa transport este de 20 lei.
Pentru comenzi egale sau mai mari de 150 lei, TRANSPORT GRATUIT.
2. Livrare la easybox pentru comenzile ce nu pot fi recepționate cu ușurință prin curier. Pentru detalii și stabilire locker, vă rugăm să ne contactați pe WhatsApp 0721.33.66.00.
Pentru comenzi mai mici de 150 lei, taxa de transport este 20 lei.
Pentru comenzi egale sau mai mari de 150 lei, TRANSPORT GRATUIT.
Modalități de plată a comenzilor:
1. Ramburs la curier - plătiți produsele în momentul primirii coletului și veți primi o chitanță-ramburs pentru suma plătită.
2. Plată cu cardul la punct ridicare Easybox - dacă comanda este cu livrare la EasyBox (pentru București/Ilfov).
3. Online cu card bancar, în sistem 3-D Secure, prin procesatorul de plăți Netopia Payments. Comenzile plătite în avans cu cardul bancar vor avea prioritate la livrare. COMENZILE PLĂTITE CU CARDUL NU POT FI ANULATE. Dacă returnați în termenul legal de 14 zile o comandă care a fost plătită cu cardul, la returul banilor vi se vor opri din contravaloarea comenzii comisioanele procesatorului de plăți/bancare și, după caz, taxa de transport dacă transportul a fost gratuit (comanda mai mare de 150 lei).
4. Prin Ordin de Plată. Vă rugăm să ne contactați înainte de a finaliza comanda, dacă doriți să folosiți această metodă de plată. Coletul va pleca ulterior încasării banilor în contul nostru pe baza facturii proforme, dar veți avea prioritate la livrare.
In cazul opțiunii de plată " Online prin card bancar " veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!
PROCESAREA COMENZII ȘI LIVRAREA
Termenul de procesare al comenzii Dvs. este de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea acesteia, la care se adaugă 1-3 zile pentru transportul prin curier, în funcție de destinație.
Nu există taxă de procesare sau de ambalare.
Comenzile vor fi confirmate telefonic după primirea acestora și vor pleca de la noi în maxim 2 zile lucrătoare (luni-vineri). In cazul in care se va ivi vreo problemă si livrarea va fi intârziată, atunci acest lucru va fi anuntat pe site sau direct clienților ce au plasat comenzi în ultimele 2 zile. In funcție de dorința clientului, comanda sa va putea fi anulată/modificată dacă termenul de livrare este prea lung.
Comenzile se procesează în ordinea în care au fost înregistrate.
Comenzile care au fost achitate pe site cu cardul bancar sau ordin de plată vor avea prioritate la livrare. Dacă doriți urgent livrarea comenzii vă rugăm să sunați/scrieți mail mai întâi pentru a stabili dacă se poate procesa sau nu comanda Dvs. mai repede.
După primirea înștiințării că i-a fost expediată comanda, clientul are obligația să se asigure că va fi disponibil să o primească la adresa de livrare specificată în comandă. In cazul clientilor care au făcut o comandă cu plata ramburs și au refuzat primirea acesteia de la Curier, la comanda următoare plata se face numai in avans, prin transfer bancar. In cazul în care clientul nu dorește să efectueze plata avansului, comanda va fi anulată.
Ne rezervăm dreptul de a înceta colaborarea cu persoanele care nu au primit coletele trimise de noi sau clienții cu care am avut o colaborare sau comunicare defectuoase.
Fiecare client NOU INREGISTRAT pe site care efectuează o primă comandă va fi contactat telefonic/WhatApp pentru confirmarea adresei de înregistrare și a adresei de expediere. In cazul în care nu vă putem contacta telefonic în maxim 5 zile lucrătoare de la data inregistrării comenzii pe site (telefon inchis, număr telefon greșit, nu răspunde și nu ne apelează când se observă apelul pierdut pe telefon, numărul nu poate fi apelat, devieri apel, fax) comanda se va ANULA.
Adaugările la o comandă se pot face prin trimiterea unei noi comenzi pe site cu mențiunea 'Adăugare la comanda nr. 'x' , numai dacă nu a fost trimisă deja comanda către dumneavoastră. Vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a stabili dacă se mai pot adăuga produse la comanda inițială.
Pentru orice altă informație ne puteți contacta la adresa de e-mail ‘contact@margelaria.ro’ sau la telefon: 0721.33.66.00.
Programul de lucru cu publicul: Luni-Vineri 10:00 -17:00 (mail și telefon).
Produsele noastre se pot achiziționa doar online, nu avem și magazin fizic.
Abonarea/dezabonarea la rubrica ‘Noutăți’ este gratuită, se poate face fără crearea unui cont de utilizator în prealabil și fără obligația de a achiziționa produse din magazinul nostru virtual. Pentru abonații la newsletter există oferte/coduri discount speciale la care clienții ne-abonati nu au acces. Ofertele speciale și codurile de discount vor fi anunțate și pe pagina de Facebook Mărgelaria.ro și pe cea de Instagram margelaria.ro10
Prețurile afișate pe site includ TVA.
Ofertele speciale/lichidările de stoc sunt valabile în limita stocului disponibil și/sau în perioada specificată. Pentru a beneficia de ofertele valabile pe perioade determinate de timp sau de codurile discount, trebuie sa finalizați comanda în perioada promoțională, nu este suficient să aveți produsele în coș pentru a beneficia de ofertele respective după ultima zi de promoție.
Produsele de pe site nu se pot rezerva, cu atât mai mult cu cât multe dintre ele sunt produse unicat sau realizate în serie foarte mică.